Saturday, January 05, 2013

Pengurusan Fail Prasekolah 2013

ini adalah senarai terkini fail prasekolah bagi tahun 2013.

14 comments:

  1. pahang tak ada info lah. macam mana nih?

    ReplyDelete
  2. hi cikgu.. mungkin belum dimaklumkan lagi kot.. kami pun baru menerima senarai fail ni daripada ppd. senarai ni telah diberikan oleh bahagian pengurusan sekolah harian dan rasa-rasa saya telah diselaraskan untuk semua prasekolah di malaysia :)

    ReplyDelete
  3. Morning ticer...y cannot see the senarai..our school still no info..:)

    ReplyDelete
  4. it's either your server is slow or you did not wait for the preview to fully upload.

    ReplyDelete
  5. you may download directly at:
    https://www.box.com/shared/oxff2pysuf51ra2gjyl1

    ReplyDelete
  6. Selangor dah dapat... Perlu bertindak cepat sebab nanta ada pemantauan nazir.

    ReplyDelete
  7. yeah.. betul tu cikgu.. perlu bertindak segera...

    ReplyDelete
  8. thanks adeline 4 the info :)
    sharing is caring..pahang mmg xde ape2 info psl ni
    ..so bile cikgu dah tau bolehla buat slow2 dah ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama kak eela :) boleh la mula kemas kini fail sekarang

      Delete
  9. thanks sharing
    boleh tak kalau cikgu adeline terperincikan maksud setiap bahagian fail.
    apa yang sepatutnya diisi pada setiap bahagian fail itu.
    Kerjasama yg diberikan amat dialu-alukan.
    tq

    ReplyDelete
  10. hai cikgu...sy nak tye mengenai fail...konfiusla....dia ckp guna folder selain hitam dan putih maksudnye????kita guna fail hitam tebal dan kita balut fail tu ke????

    ReplyDelete
  11. terima kasih banyak2. Saya mmg tgh pening kepala memikirkan sistem fail di pra kami. Mujur ada sumbangan dari cgu. Ia sangat2 membantu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama -sama cikgu.. sharing is caring :)

      Delete
  12. Thanks Adeline for this very useful info,I was also cracking my head on this file thing

    ReplyDelete